Followers

Monday 17 March 2014

Cara Trading Aku

okey..first..aku cume nak sharing cara trading aku ni kat trader2...tujuannye...hanya untuk Berkongsi Idea...untuk meneka arah pasaran market....

Mostly aku akan trade pair Eur/Usd....Aku gune Teknik ELLIOTT WAVE.. yesss...Purely EW....untuk aku la..untuk org lain aku tak tahu....

EW aku gune untuk cari arah market atau lebih dikenali sebagai Trend....
yaaa...aku akui...teknik ni tak 100% give profit...kenapa? sebab tetap ade posibilty kesalahan aku mengcountkan wave ni....

yaaa...Cikgu EW aku...ade diluar sana dengan kepakaran nya....tak perlu la sebut nama nye memandangkan dia pon dah silent sekrang...more to business fizikal...trade mesti tak tinggal punya la....

so ...yess..this method la aku perhalusi...kata org EW=evergreen technic...old punya teknik...tp..pada aku..more proven with this method utk aku..jadi aku kaji dari basic hingga melalut...hahaha...

insyallah..aku cuba kongsikan idea trade dgn ew...
cth perkiraan ew di tf m15....



No comments:

Post a Comment