Followers

Monday 17 March 2014

Siapa Aku?

Salam..
aku adalah aku...pelakon utusan Allah SWT ..dan terpanggil kesini utk berkongsi idea dlm bidang forex...

Insyallah..aku akan cuba berkongsi pengalaman aku dlm bidang ini sehabis buleh....anything tak paham bleh contact aku..sebab aku tahu perasaan newbie yg ingin merubah masa depannye dgn fx...sebab aku dulu pon gitu jugak....sentiasa blurrrr bile tgk otai2 komen2...

alhamdullillah....sampai tahap ni...4 tahun bergelumang dlm bidang fx...masih tak kaya duit lagi...but ilmu bertambah...syukur..teringat satu pesan hamba allah..'lebih memberi lebih mendapat'...pesan yg mendalam..tak kira dari segi apa2 pon...

so now...aku just stick dgn method yg aku pegang...syukur..ade perubahan...dan aku nak berkongsi dgn sesiape yg baca....

Siapa Aku? Aku Adalah Aku....Hanya Trader Kecilan....

adiosamaragos waberambos..
keh keh keh...




No comments:

Post a Comment